13.4.10

Terima Kasih Ya Allah


وَمَا خَلَقْتُ الْجِنَّ وَالإِنْسَ إِلاَّ لِيَعْبُدُوْنِ Surah Az-Zariyat ayat 56 " Aku (Allah s.w.t.) tidak menciptakan jin dan manusia melainkan agar mereka beribadah kepadaKu"

Terasa begitu kerdil diri ini. Tatkala usia menginjak dewasa, diri ini masih lagi lalai dan leka. Kesibukan dan tanggunajawab yang sentiasa datang dan pergi , menjadikan diri lupa siapa dan apa tujuan hidup di dunia ini...hambu Mu memohon ampun Ya Allah..Terima kasih kerana sehingga hari ini, Kau masih memberi ku peluang untuk bernafas dan menikmati keindahan alam ciptaan-Mu..

Terima Kasih Tuhan

Album : Terimakasih Tuhan
Munsyid : Mawaddah
http://liriknasyid.com


Terimakasih wahai Tuhanku
Yang sentiasa melimpahkan Rohmat-Nya
Membenarkan aku menghadap-Mu Tuhan
Yang Maha Pengasih dan Maha Penyayang

Untuk bercakap dengan-Mu Tuhan
Mengizinkan kuminta pada-Mu
Memuja - memuji sepenuh hatiku
Memohon munajat pada-Mu Ya Rabbi

Terimakasih wahai Tuhanku
Yang sentiasa melimpahkan Rohmat-Nya
Membenarkan aku menghadap-Mu Tuhan
Yang Maha Pengasih dan Maha Penyayang

Untuk bercakap dengan-Mu Tuhan
Mengizinkan kuminta pada-Mu
Memuja - memuji sepenuh hatiku
Memohon munajat pada-Mu Ya Rabbi

Tapi aku khwatir ketika menhadap-Mu
Tidak pula pandai beradab dengan-Mu
Aku mula bimbang kalau aku derhaka
Dalam ketaatan bukan Rohmat dari-MU yang kudapat
Tapi ku kan dapat kemarahan-Mu
Ya Rabbal Alamin
Maafkanlah Aku
Ya Rabbal Alamin
Maafkanlah Aku

Tiada ulasan:

Catat Ulasan